Για τον ρόλο της Χλόης στον «Άγιο έρωτα» και τη μετάβαση σε αυτόν, από τη «Θοδώρα» του «Σασμού», μίλησε η Δανάη Παππά στο περιοδικό «Λοιπόν».
Η ηθοποιός παράλληλα μίλησε για έναν τοξικό έρωτα που έζησε στην εφηβία της και δεν της βγήκε4 σε καλό.
Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute
Από το πρώτο κιόλας επεισόδιο, ενώ γνώριζε τον παπά Νικόλα λίγες ώρες, έτρεξε κοντά του να ζητήσει βοήθεια. Γιατί το έκανε αυτό;
Συμβαίνει κάποιες φορές να δεις έναν άνθρωπο στον δρόμο, να ανταλλάξετε ματιές και κάτι να νιώσεις. Δεν είναι κεραυνοβόλος έρωτας, αλλά μια σύνδεση. Κάτι λοιπόν τράβηξε τη Χλόη στον άνθρωπο αυτό. Νιώθει πως θα είναι ο μόνος που θα την καταλάβει και θα μπορέσει να τη βοηθήσει…
Αρχικά αναπτύσσουν μια αθώα επαφή, γιατί είναι και οι δυο στην ίδια κατάσταση, ωστόσο σαν να υπάρχει ένας μαγνήτης που τους τραβάει κοντά και δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί συμβαίνει αυτό. Δεν είναι ακριβώς έρωτας είναι κάτι άλλο που το ανακαλύπτουμε και εμείς σαν ηθοποιοί αλλά και το κοινό όσο περνούν τα επεισόδια.
Στην προσωπική σου ζωή έχεις νιώσει αυτή την σύνδεση με κάποιον άνθρωπο;
Ναι, μου έχει συμβεί παλαιότερη όταν ήμουν μικρή. Κοντά στην εφηβεία μου ένιωσα μια πολύ έντονη έλξη για έναν άνθρωπο, μια έντονη σύνδεση. Αυτός ο έρωτας όμως ήταν τοξικός και στο τέλος δεν μου βγήκε σε καλό. Η αλήθεια είναι πως πόσες φορές βγαίνει σε καλό ένας έρωτας που πέφτεις με τα μούτρα; Σπάνια. Και εγώ βέβαια είχα γίνει τοξική δεν φταίει πάντα ο άλλος.
Πόσο σε δυσκόλεψε η μετάβαση από τον ρόλο της «Θοδώρας» στον «Σασμό» σε αυτόν της «Χλόης» στον «Άγιο Έρωτα»;
Το μόνο παρόμοιο είναι ότι πάλι βρισκόμαστε σε ένα χωριό, είναι το μοναδικό κοινό στοιχείο με τον «Σασμό». Ο ρόλος αυτός είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση για μένα και φαντάσου ότι την Παρασκευή κάναμε το τελευταίο γύρισμα του «Σασμού» και Δευτέρα είχα να κάνω το screen test για τον «Άγιο Έρωτα».
Έπρεπε λοιπόν να γίνω η «Χλόη» μέσα σε δυο εικοσιτετράωρα και ήταν δύσκολο όταν το σκέφτομαι. Εκείνη τη στιγμή που ήμουν και κουρασμένη, είπα στον εαυτό μου ότι «δεν θα κάτσεις να σκεφτείς και να αναλύσεις τίποτα. Άστο να σε πάει το κείμενο».
Πήγα σε ένα γύρισμα όπου όλοι ήταν συγκεντρωμένοι, με σφιγμένα στομάχια και μπήκα κατευθείαν σε μια κατάσταση. Όταν μάλιστα έβαλα την μαθητική ποδιά, άλλαξε όλη η στάση σώματος και μπήκα στον ρόλο κατευθείαν.