Η Έλενα Ακρίτα έβαλε στο στόχαστρο την Κατερίνα Παναγοπούλου, για την εμφάνισή της στη δεξίωση, στο Προεδρικό Μέγαρο.
Πιο συγκεκριμένα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, σε ανάρτησή της έγραψε: «Δεν ξέρω ποια είναι, αλλά λογικά τη ντύνει η υπέρκομψη Μαρέβα. Η πετσετούλα στο μπούστο συνδυάζεται τέλεια με το ασορτί τραπεζομάντηλο στη φούστα. Όμορφη πινελιά η χρυσή τσάντα από έναν αρραβώνα που άφησε εποχή το 2012 στην Άνω Πεσκανδρίτσα και βίντατζ πέδιλα της Μάρθας Καραγιάννη από το κάτι να καίει».
Όταν η Έλενα Ακρίτα ενημερώθηκε για το ποια είναι η Κατερίνα Παναγοπούλου, επανήλθε με νέα ανάρτηση στο Facebook.
«Όταν δημοσιογράφος (όπως μαθαίνω τώρα, δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στο Μεγκα) φοράει κάθε χρόνο αποκλειστικά και μόνο τα ρούχα που σχεδιάζει η γυναίκα του πρωθυπουργού, τότε υπάρχει πολιτικό θέμα κι αφορά στην αντικειμενικότητα και την αξιοπιστία της. (Αν είχε διευθυντή τον Λέοντα Καραπαναγιώτη θα τής έκανε δριμείες παρατηρήσεις. Αλλά αυτές οι εποχές περάσανε…).
Κι αυτό γιατί στην συγκεκριμένη δεξίωση εκπροσωπεί – και δη στη γιορτή της Δημοκρατίας – το Μέσον στο οποίο εργάζεται κι όχι τον εαυτό της. Στη ζωή της μπορεί να φοράει ό,τι θέλει και κανείς δεν έχει δικαίωμα να την κρίνει.
Εγώ βλέπετε, διδάχτηκα δημοσιογραφία από μεγάλους Δασκάλους όπως ο Γιάννης Καψής, ο Λέων Καραπαναγιώτης, ο Αλέκος Φιλιππόπουλος, ο Γιώργος Ρωμαίος κ.α. Άγνωστα ονόματα για σας, φωτεινοί φάροι για μας. Είχαμε την Ελένη Βλάχου της Καθημερινής, είχαμε τον Σεραφείμ Φυντανίδη στην Ελευθεροτυπία.
Οι περισσότεροι πετσωμένοι που “δημοσιογραφούν” σήμερα δεν θα περνούσαν ούτε το κατώφλι ιστορικών εφημερίδων. άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά.
Όσο για το αισθητικό σκέλος, όχι δεν μου αρέσει καθόλου, και ναι αγαπημένος μου σχεδιαστής είναι ο Βασίλης Ζούλιας απλώς τα ρούχα του είναι πολύ ακριβά. Καθένας με την αισθητική του. Και κάτι τελευταίο – γιατί το άκουσα κι αυτό. Δεν ζηλεύω τα νιάτα της. Τα δικά μου ζηλεύω», έγραψε η Έλενα Ακρίτα στη δεύτερη ανάρτησή της για την Κατερίνα Παναγοπούλου.